مطالب عمومیمبل راحتی مازراتی

زمانی که به دنبال خرید مبل راحتی هستید قطعا در تصوراتتان مبلی را تصور می کنید که با نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید در صورت نیاز  بر روی آن دراز بکشیدو برای چند ساعتی بخوابید . عرض مبل راحتی باید به گونه ای طراحی شود که یک فرد را در حالت دراز کشیده با هر حجم بدنی ای که دارد به خوبی در خود جای دهد . دسته های مبل راحتی به شکلی طراحی شده است که به راحتی بتوانید به آن تکیه و استراحت کنید برخلاف آن مبل های سلطنتی اغلب کاملا از چوب هستن و هیچ روکش پارچه ای ندارند که باعث شده برای دور همی های دوستانه و داشتن فضای گرم و صمیمی از مبل های راحتی بیشتر استفاده کنیم .

برای خرید مبل راحتی افزون بر شیوه طراحی آن ، میزان کیفیت و مقاومت پارچه ، چوب و رنگ بندی آن از جمله عواملی هستند که بسیار باید دقت و توجه داشت . جهت اطمینان از خریدتان بهتر است مبل های خودرا از جایی تهیه کنید که تخصص آنها تولید مبلمان باشد . با این انتخاب میزان قابل توجهی به کیفیت مبلمانتان کمک کرده اید .

۱- مساحت خانه چه تاثیری بر انتخاب مبل راحتی دارد ؟

۲- در انتخاب پارچه مبلمان راحتی چه نکاتی را باید مد نظر داشت؟

۳- برای خرید مبل راحتی بهتر است به دنبال چه رنگ هایی باشیم ؟

۴- جنس و کیفیت مبل راحتی چه صورت باید باشد ؟

۵- سبک طراحی مبل راحتی به چه شکل باید باشد ؟

۶- اندازه و سایز مبل راحتی چقدر باید باشد ؟

مساحت خانه چه تاثیری بر انتخاب مبلمان دارد ؟

مساحت نقش موثری در انتخاب سرویس مبلمان راحتی دارد ، به طور مثال تصور کنید فضای یک خانه نسبتا کوچیک که با یک دست مبلمان سنگین و حجیم چیدمان شده است ، در این صورت اگر مبلمان بسیار زیبایی هم داشته باشید به دلیل اشغال کردن حجم زیادی از محیط و دشوار شدن رفت آمد ممکن است در زمان کوتاهی از وجود آن مبلمان در خانه تان احساس بدی بگیرید . برای خرید مبلمان راحتی متناسب با فضا های کوچک بهتر است سرویس مبلمانی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه میزان مساحت و حجم کمی از فضا را اشغال کند ، بیشترین ظرفیت را برای نشستن افراد داشته باشد . پیش از خرید مبلمان باید توجه داشته باشید اگر فضای کوچکی دارید بهتر است سرویس مبلمانی که انتخاب کنید که متناسب با فضای رسمی و همین طور دور همی های دوستانه باشد . با در نظر گرفتن این عوامل در هنگام خرید مبلمان راحتی طبیعتا رضایت بیشتری از انتخاب خود خواهید داشت .

در انتخاب پارچه مبلمان راحتی چه نکاتی را باید مد نظر داشت ؟

مبلمان راحتی طبیعتا به دلیل راحت بودن و همین طور شیوه طراحی آن مدت زمان زیادی بر روی مبل خواهید نشست اما در مبلمان های سلطنتی همان طور که از اسمش پیداست برای فضا های رسمی به کار می رود و نسبت به مبلمان های راحتی مدت زمان کمتری بر روی آن خواهید نشست .

جنس پارچه به کار رفته در این دو سبک کاملا متفاوت می باشد ، پارچه هایی با بافت های طبیعی مانند جنس های کتان، ابریشم ، نخی و پنبه ای و… پارچه هایی هستند که در مبلمان راحتی به کار رفته میشود. با استفاده از این جنس پارچه هنگام استراحت دچار تعریق نخواهید شد و همین طور در صورت ایجاد آلودگی بر روی آنها به راحتی لکه ها از روی آنها رفع خواهند شد . پارچه ها در مبلمان های سلطنتی بر خلاف مبلمان راحتی قابلیت شستشوی راحتی ممکن است نداشته باشد ، جنس پارچه حساسیت بالایی در برابر مواد شوینده دارد و در هنگام استراحت بر روی آنها با توجه به الیاف و نوع پارچه مبلمان دچار تعریق وحس ناخوشایند بشوید .

هنگام خرید مبلمان راحتی با توجه به مطالب گفته شده بهتر است پارچه ای انتخاب کنید که در زمان استراحت الیاف آن حس بد و نامناسب در شما ایجاد نکند و همین طور در زمان شستشو بافت پارچه زیبایی خودرا از دست ندهد و به راحتی لکه ها از روی آن پاک شود .

برای خرید مبلمان راحتی بهتر است به دنبال چه رنگ هایی باشیم؟

مناسب ترین رنگ ها برای مبلمان راحتی رنگ هایی است که به راحتی با ترکیب رنگی های محیط دکوراسیون خانه شما قابل تطابق باشد . رنگ های خنثی از محبوب ترین ترکیبات رنگی در خانه های مدرن هستند . این رنگ ها در مدت زمان طولانی به افراد حس خستگی و تکراری بوذن را نمی دهد و تنها با استفاده از یک ترکیب رنگی مناسب و استفاده از کوسن هایی با رنگ بندی های اصولی از یکنواختی و تکراری شدن دکوراسیون فضای خانه شما جلوگیری خواهد کرد .

جنس و کیفیت مبل راحتی چه صورت باید باشد ؟

مبلمان راحتی جزو سرویس مبل هایی است که مدت زمان قابل توجهی بر روی آن ممکن است بشینید و استراحت کنید . از آنجایی که در برخی مواقع به دلیل گردهم آمدن و داشتن جمعی دوستانه افراد زیادی بر روی آن بنشینند. اگر کیفیت مبل که شامل چوب و پارچه آن میباشد ، استاندارد های لازم را نداشته باشد ، مدت زمان ماندگاری مبل را کاهش می دهد . برای خرید مبلمان راحتی از درب کارخانه در مشهد بهتر است از گالری مبلمان کیمیا نیز دیدن کنید . مبلمان کیمیا به دلیل آنکه تخصص اصلی آن طراحی و ساخت مبلمان راحتی می باشد . مبلی با کیفیت و ماندگاری بالا به مشتریان خود می دهد .

سبک طراحی مبل راحتی به چه شکل باید باشد ؟

مبل های راحتی همانطور که از اسم آن مشخص است باید شیوه طراحی بسیار راحتی داشته باشد تا افراد در هر زمان که خواستند بر روی آن به راحتی دراز بکشند ، هنگام خرید مبلمان راحتی باید توجه داشته باشید که دسته های مبل تنها از چوب طراحی نشده باشد زیرا هنگا استراحت ممکن است در صورت نبود کوسن احساس ناخوشایندی در بخش گردن خود داشته باشید .

کوسن های مبلمان راحتی باید ابعاد مناسبی را داشته باشد به طورمثال نه آنقدر بزرگ باشد که برای استراحت بر روی مبل مجبور شوید آنها را روی زمین بگذارید و نه آنقدر کوچک باشد از وجود آن اصئلی نداشته باشید و بیشتر جنبه تزئینی را به سرویس مبلمان شما بدهد .

اندازه و سایز استاندارد مبل راحتی چقدر باید باشد ؟

 برای تعیین اندازه و ابعاد استاندراد یک مبل باید پارامتر های مختلفی را در نظر گرفت ، این پارامتر ها شامل سبک مبل و نوع آن می باشد  .

از آنجایی که گروه تولیدی مبلمان کیمیا تخصص اصلی آن طراحی و ساخت مبلمان راحتی می باشد ابعاد و سایز بندی مبل های خود رابر اساس استاندارد های سبک مبلمان راحتی طراحی و پیاده سازی می کنند .

برای مشاهده جدید ترین مبلمان راحتی میتوانید به گالری کیمیا سر بزنید ، ما در گالری کیمیا امکان خرید مبلمان بدون واسطه مستقیم از درب کارخانه را برای مشتریان قرار داده ایم . با مراجعه به کارخانه کیمیا بروزترین سبک مبلمان را به طور مستقیم از کارخانه خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.